lördag 6 april 2013

It's Blue, What Else Matters


Har ni sett hur våra krigare har dränkt sig själva i blått färg? Detta är en kampanj som Adidas har anordnat, och kampanjen kallas för "It's Blue, What Else Matters." Adidas har anordnat detta  för den nya Chelsea tröjan inför säsongen 2013/14, tröjan som ännu än inte har presenterats. Adidas vill dock att fans runt om i världen ska inspireras av den blåa kampanjen och köpa tröjan i förväg.


"Chelsea är en stor del av mitt liv och är nu som min andra familj."-sa Petr Cech under plåtningen.


"Det jag kan säga är att, bli målad i blått färg visar hur blå jag kan bli."-förklarar Cech.

"Jag skulle göra allt för denna klubb och för att visa min passion eftersom att vara en blue betyder allt för mig."-säger blåa David Luiz.



/ Rukksar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar