lördag 2 juni 2012

Nytt om Hulk och Dembele


Nu ryktas det om att Chelsea har kommit i överens om 38 miljoner pund för Hulk med Porto. Porto som tidigare har dragit sig tillbaka verkar dock acceptera budet och kan tänka sig sälja Hulk till Chelsea under sommaren.

Så här kommenterar Hulk situationen:

"Vi vet att det släpps nyheter om det här varje dag, men jag skulle inte vilja prata om det."-sa han till CBF TV.

"Låt min agent att hantera detta. Jag är säker på att vi kommer hitta den bästa lösningen."

"Allt jag tänker på nu är att vara en del av tränaren Mano Menezes planer inför OS."


En annan spelare som har länkats till Chelsea nyligen är Moussa Dembele. Enligt the Sun, är både Man United och Chelsea ute efter Fulham mittfältaren som ska  kosta ungefär 10 miljoner pund.

/ Rukksar

2 kommentarer:

  1. Först Hazard och nu Hulk.. Vet du hur avundsjuk jag är på er? Haha kram!

    SvaraRadera
  2. PS. Kom tillbaka till twitter! Saknar dig som fan! Kram!

    SvaraRadera