onsdag 9 februari 2011

Ashley Cole uppskattar priset


Efter att ha blivit utnämnd för Englands bästa spelare 2010, är Ashely Cole väldigt glad. Vänster backen trodde aldrig att han skulle kunna vinna priset, men han är stolt över fansens val, och att de uppskattar hans prestation. Däremot har Cole inte haft det så jätte lätt, då han också har blivit utbuad när han har representerat England.

" Det har absolut varit jobbigt, men nu börjar de uppskatta mig vilket jag är mycket glad över:"- kommenterade Cole.


Anledningen till att Cole blev buad av engelska fansen var inte för hans spel, utan det handlade om hans personliga liv, så som hans skilsmässa med ex-frun Cheryl Cole. Eftersom att det var något personligt kändes det ännu jobbigare för Cole då han satte på sig England tröjan och hörde hur fansen buade, men han försökte ändå göra sitt bästa.

" Jag vill vinna, och nu ser jag att fansen har röstat fram mig. " - uttalade Ashley glatt

Ashley Cole tycker att säsongen 2009/10 har varit en underbar säsong, då han vann ligan och FA cupen, och det enda han önskar nu är att fortsätta att vinna, spela bra för England och vinna något för England.

/ Rukksar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar