lördag 20 november 2010

Chelsea måste kämpa idag


Det enda Chelseas boss vill idag är att hans grabbar kämpar mer än vad de gjorde förra matchen. Ancelotti menar att den här matchen är väldigt viktig för Chelsea, antingen kan grabbarna gå vidare från de svåra momenten, eller så kan grabbarna stanna kvar där, det beror helt enkelt på deras vilja menar Ancelotti.

Om Arsenal vinner mot Tottenham idag, kommer Chelsea för första gången under säsonger inte vara på första plats i ligan. Men detta kommer inte vara länge om Chelsea också vinner sin match idag, då är laget på första plats igen.

" Det finns en del ledare i gruppen, och alla vet vad som hände sist." - Ancelotti.

Just därför har laget pratat igenom rejält, och kommit fram med lösningar och idéer som kan hjälpa laget, men det alla är överens om är att The Blues måste kämpa sig fram igen. Bossen berättar att alla vet att Chelsea kan göra bättre, och måste gå vidare.

" Laget kommer inte att behöva motivation mot Birmingham. Grabbarna vet vad som behöver göras." - Ancelotti

/ Rukksar

8 kommentarer:

  1. - chelsea måste vinna och arsenal måste förlora (uusch hatar arsenal)! så jag håller tummarna för er baby! GO CHELSEA!

    SvaraRadera
  2. - men man vet ju aldrig med tottenhamn de är grymma på att kvittera så kanske kommer de tillbaks i andra halvlek och räddar en poäng ! det får vi i alla fall hoppas, men ska man vara ärlig så lär ju chelsea inte förlora, jag menar, det är ju birmingham så vi får se vilket målkalas det blir lite senare!

    SvaraRadera
  3. joo det är möjligt!:) men jag vågar inte tro ngt, haha är fett nojjig idag! :(

    jag hoppas verkligen att vi får se målkalas!! håller med dig om att det bara är birmingham, och jag tror också att chelsea vinner idag.. men som sagt är nojjig. Håll tummarna för oss gumman! Chelsea vinner in sha Allah! :)

    SvaraRadera
  4. - dude, jag håller alltid tummarna för er, hellue? AND HEY. ONE WORD. ONE PLAYER. BALE! YEEEEEES nu hoppas vi på en kvittering också, ale ale ale!

    SvaraRadera
  5. DET STÅR 2-2 NUUUUUU :D :D :D

    SvaraRadera
  6. - OCH SÅ VÄNDER SPUUUURS MATCHEEEEEN!

    SvaraRadera
  7. - kolla, jag hade rätt mowahaha borde kanske tippat, men men vi hörs, pusshaj!

    SvaraRadera